نیترات پتاسیم و پودر ذغال چوب و گوگرد پودری فلات کالا کد NPG1K وزن 1 کیلوگرم مجموعه 3 عددی

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 8670620 دسته:

توضیحات

کود پتاسیم نیترات به عنوان یک منبع مناسب در گیاهانی که به کلر حساس هستند و نمی توانند از کود های پتاسیم کلرید استفاده کنند بسیار مناسب است. این ماده برای رشد در گیاهانی مانند گوجه فرنگی ،پسته، تنباکو،سیب زمینی، سبزیجات برگ دار مثل کاهو و انواع کلم ها، مرکبات و هلو مناسب است. از ترکیب نیترات پتاسیم با شکر می توان مواد منفجره و سوخت موشک نیز تهیه کرد.
پودر ذغال چوب، باقی مانده پودر چوب های سوخته شده است که با سوختن چوب درختان مختلف در شرایط اکسیژن کم به وجود می آیدو دارای دارای خواصی چون قابلیت جذب آب و در اختیار گذاشتن پیوسته آن به ریشه، مانع پوسیدگی ریشه، قابلیت جذب و نگهداری نیتروژن هوا، نقش کاتالیزور در فعالیت های حیاتی لایه بیولوژیک هوموس، کاهنده pH خاک های اسیدی، مانع از رشد و تکثیر علف های هرز و بسیاری از آفت ها، حشرات، کرم ها و حیواناتی مضر نظیر حلزون و … را داراست.
کاربرد عمده گوگرد در از بین بردن سفیدک انگور، کرم سفید ریشه و حشرات موذی است. استفاده از گوگرد سبب کاهش pH خاک شده و دسترسی گیاه را به عناصر غذایی ذخیره شده در خاک را آسان می کند. گوگرد به میزان زیادی در گیاهان خصوصا در برگ ها وجود دارد و جزء تشکیل دهنده پروتئین در گیاه است، این عنصر نقش مهمی در تشکیل ویتامین های ضروری متابولیسم گیاه دارد. لذا نقش گوگرد، عمدتا ساخت پروتئین، روغن و افزایش کیفیت محصولات مختلف کشاورزی است. این ماده قابلیت جذب بالایی در گیاهان داشته و سهولت خارج شدن آن از نازل های سم پاش موجب افزایش راندمان عملیات های کود پاشی و سم پاشی و در نتیجه بهبود کیفیت و بازار پسندی محصولات کشاورزی می شود. علاوه بر کاربرد گوگرد در کشت، از آن در ساخت باروت سیاه، خشک کردن و ضد عفونی کردن میوه هایی نظیر انگور، زردآلو و تولید کشمش و برگه زردآلو، ضد عفونی فضای مرغداری و دامداری، صنعت و داروسازی نیز استفاده و افزایش کیفیت پشم گوسفند استفاده می شود.

سایر توضیحات مجموعه 3 بسته مجزای:
750 گرم نیترات پتاسیم (شرکت پرتال صنعت شرق، خلوص بیش از 99.5 درصد، حاوی 43.6 درصد پتاسیم و 13 درصد ازت نیتراتی)
150 گرم پودر ریز ذغال چوب
100 گرم گوگرد پودری (شرکت نگین گوگرد میکرونیزه آذرشهر، پالایشگاه تبریز، خلوص بیش از 98 درصد)
مقرون به صرفه
دسترسی آسان
امکان ساخت ترکیبات مختلف
نوع بسته‌بندی محصول نایلن متالایز زیپ دار
نوع خاک و کود پودر
وزن بسته بندی 1 کیلوگرم
ویژگی‌های خاک و کود تهیه شده از مواد شیمیایی